Nevoile pacientilor nostri sunt prioritare
Atentie! Conditiile de retur se refera la achizitia online a produselor parafarmaceutice.
ORDONANTA NR.34/2014 privind drepturile consumatorilor
Consumatorul nu poate denunța unilateral (nu poate returna) conform art. 16 OUG 34/2014, produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid si anume: medicamente, dermatocosmetice/cosmetice, produse de tip hrana, produse de igiena personala sau produse sigilate!
→ pentru retur se trimite o solicitare pe e-mail la adresa online@larafarm.ro, nu mai tarziu de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.
→ urmând să primiți din partea unui operator indicațiile necesare (confirmarea acceptării returului in baza condițiilor afișate pe site, modalitatea de returnare, adresa pentru retur, notificările cu privire la returul sumei achitate, etc./puteti descarca formularul de retur aflat la finalul acestei proceduri).
→ SC LARA FARM SRL va înapoia contravaloarea produselor returnate în cel mult 14 zile lucratoare, dar nu înainte de data recepționării bunurilor,(suma inapoiata nu include cheltuielile de transport care variaza in functie de zona in care va aflati si este calculata automat de catre firma de curierat).
→ SC LARA FARM SRL NU ACCEPTA RETUR PARTIAL.
Mentionam ca produsul returnat trebuie sa fie in ambalajul original, impreuna cu toate documentele (garantie, manual de utilizare, prospect) in aceiasi stare in care a fost receptionat, sa nu prezinte lovituri, zgarieturi, semne de uzura sau consumate partial. Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibiliatatea returnarii produselor, astfel incat SC LARA FARM SRL, nu poate fi facuta raspunzatoare.
SC LARA FARM SRL va returna contravaloarea produselor acceptate pentru retur, intr-un cont bancar inregistrat la o banca comerciala cu sediul in Romania. Atenție, costul de transport pentru returul produselor către SC LARA FARM SRL va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea (URGENT CARGUS).
Vă rugăm să ambalați cu grijă produsele returnate, LARA FARM nu va returna contravaloarea produselor în cazul în care acestea sunt deteriorate pe timpul transportului pentru retur.
Pentru detalii suplimentare va rugăm să ne contactați la adresa de email online@larafarm.ro.